Put your Html CODE HERE

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013


Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013

===================================

Cabaran SEO Blog 3 Dalam 1 Happy New Year 2013 | Sekali lagi fuh.my menyertai contest berkonsepkan SEO. Sebelum ni fuh.my ada join Contest SEO dari ohcikgu.com bertajuk 10 Blogger Terbaik Malaysia.


Untuk kali ni fuh.my nak join pulak contest SEO dari Blog 3 Dalam 1 dimana peserta akan di nilai melalui kata kunci CABARAN SEO BLOG 3 DALAM 1 HAPPY NEW YEAR 2013 yang akan dibuat carian melali google.com.my dan menggunakan google chrome. Fuh! boleh tahan panjang keywords dia. So fuh.my menyahut cabaran ini dengan penuh rendah diri.

Actually fuh.my ada benda nak cerita mengenai "3 Dalam 1" nih. Yang pertama sekali of course lah mengenai kopi 3 in 1. Hehehe. admin-admin di fuh.my ni sememangnya menggemari kopi 3 dalam 1 nih. Mudah dibancuh dan rasa pon sedap. Tambah-tambahan pulak masa layan bola pukul 2-3 pagi, pekena kopi 3 in 1 ni memang segar lah bijik mata.

kopi 3 in 1
Then, bila nampak perkataan 3 dalam 1 ni teringat pulak Dr Fuh suatu ketika dahulu pernah menjadi buah mulut rakyat malaysia dimana perkara-perkara yang berkaitan 3 in 1 ni semuanya adalah agenda Yahudi, triniti lah, illuminati lah dan macam-macam lagi. Sampai sekarang pon Dr Fuh tak pasti kesahihan buah mulut ni. Apa yang penting, setiap perkara yang kita lakukan kita tetap berpegang kepada Amar Ma'ruf Nahi Mungkar.

Tapi Blog3Dalam1.Blogspot.Com jangan terasa pulak. Takde kaitan pon ngan blog saudara. Hehehe karang tak pasal-pasal pulak disqualified dari penyertaan :p

Dr Fuh rasa sampai takat tu je lah. Actually takde ape pon nak cerita, saja nak bagi panjang sikit entry ni. Hehehe. Diharapkan Cabaran SEO sebegini dapat mengasah lagi bakat blogger-blogger tempatan dalam kemahiran SEO dan menajamkan lagi teknik bagi memperoleh tempat pertama dalam carian Google.

Jadi, di kesempatan ni Dr Fuh nak ucapkan Happy New Year 2013 kepada semua rakyat Malaysia. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang lepas dan kita dimurahkan rezeki. InsyaAllah

Sekian, Terima Kasih

Contest ini dianjurkan oleh Cabaran SEO Selamat Tahun Baru 2013 Blog 3 Dalam 1 Blogspot



View the Original article
SILA KONGSI ARTIKEL INI SEKARANG :

Comments

Leave a Reply

i

IKUT KAMI DAN KAMI AKAN PING BLOG ANDA

My BloG ArChives

Powered by Blogger.